Scump biletul nene!

Mie mi se par foarte scumpe biletele la transportul public din Bacău.

La ce dracu să dau 1.8 lei pe un bilet care e valabil “only one shot”? Știu că 1.8 lei e un preț modic din toate punctele de vedere, dar nu cred că merită aruncați pe sistemul de transport din Bacău. Nu aici niciodată loc, tot timpul majoritatea sunt pline ochi și practic nu ai de ce să cumperi bilet. Plus că stai în stație până îți vine rău în așteptarea unui buz.

În București am impresia că e sub 1.5 lei. În Iași, Brașov, Timișoara le fel. Numai la Bacău mergi ca un om anormal pe două rute cu 3.6 lei, în loc de 3 lei(cum ar fi decent). Până la urmă nu-mi masează nimeni tălpile în autobuz ;).

Și puteți spune ce vreți – eu mă enervez repede, mai ales când un controlor de bilete îți face capu calendar că pentru o stație nu ți-ai cumpărat bilet. Și te-ar lăsa în pace dacă ai cumpăra din autobuz cu prețul de 5 lei ;), îi bun așa?

Cu 1.8 lei îmi cumpăr o pâine și un 3 în 1. Sau direct 3 țigări ori 2 țigări și un 3 în 1.

Trebuie să ieșim în stradă, să dăm sistemul jos! Hoților! Huuuuuooo!!! =)))

*În poză am pus cam pe unde stau eu și cam cât am de mers în mod normal.(locațiile notate cu numere).

1

1. Locul unde stau.

2. Stația Orizont

3. Stația Narcisa

4. Distanța pe care o parcurs des.(200-300 m)

Așa că pentru ce naiba să cumpăr bilet?

4 comments

  1. Mersul pe jos e sanatos :))

  2. Si in Iasi, aceleasi preturi.

  3. mi se pare foarte scurta distanta pentru a fi nevoie sa te mai urci intr-un bus in care “Nu aici niciodată loc, tot timpul majoritatea sunt pline ochi și practic nu ai de ce să cumperi bilet. Plus că stai în stație până îți vine rău în așteptare”. dupa ceva timp ai merge mai repede si leul-optzeci l-ai da pe tigari care te-ar tine tot drumul.

    nu-ti convin regulile, ori nu le respecti ori eviti “jocul”. degeaba te plangi de ele.

    1. păi la fraza aia mă refeream la general, nu pe distanța aia mică.

Zi-mi ce ai pe suflet !

