Ce folosește AndreiAmon.ro (toamna lu’ 2011)

Am zis să pun și eu umilele mele ustensile folosite în blogging, plus pluginurile folosite de AndreiAmon.ro.

Vom începe așa :

*Țin să precizez că nu dețin nimic interesant, ce ar face ca bloggingul să fie și mai frumos.

1. Laptop MSI : dual core 2gb, 512 video, 360 Gb hard, 3 gb Ram, full HD Display(16″).

2. Samsung C3050 : Deși e un telefon foarte slab, are toate laudele mele că merge Opera și așa pot să văd ce se mai întâmplă pe blog. Plus că citesc și alte bloguri tot de pe acest umil telefon.

3. Calculatorul lui Mișu (uneori 🙂 ).

Pluginuri folosite :

1. Custom-More-Link-Complete

2. Display widgets

3. Feed Statistics

4. Google XML Sitemaps

5. Gravatar Favicon

6. Lightbox Plus

7. SexyBookmarks (by Shareaholic)

8. Simple Trackback Validation with Topsy Blocker

9. Solid Code Theme Editor

10. Twitter Follow Me Box

11. WassUp 😉

12. WordPress Importer

13. WP Page Numbers

14. WP PHP widget

Eu pluginurile astea le folosesc. Nu mai scriu la ce folosesc ele, aflați singuri 🙂 că nu e greu.

Cam atât cu umilele mele ustensile 🙂

Ca ziar de dimineață folosesc Google Reader(să mă contactați dacă nu știți să-l configurați)

Zi-mi ce ai pe suflet !

