Nu mă pot bucura de…

Nu știu voi, dar eu nu cred că aș avea nici un fel de satisfacție să mă bucur de răul altuia. Indiferent de om…

Mai ales dacă ceva rău i se întâmplă cuiva cu care am avut una sau mai multe tangențe.

Dacă o anumită persoană cu care am avut o legătură de prietenie/amiciție/dragoste ș.a. pățește ceva, indiferent de mai țin sau nu legătura, mă ambalez tare. Și dacă e ceva grav, mă urc în primul avion/submarin/autobuz/dric și mă duc să văd ce și cum. :).

Și zilele trecute am auzit că a murit un tip, cu care am avut niște divergențe acum câțiva ani. Chiar mi-a părut rău pentru el deși nu aveam nici o treabă unu cu altul.

Voi puteți să vă bucurați de răul altcuiva?

4 comments

  1. Bravo, sugestiva poza :)) HA-HA!

    1. facem un maraton The Simpsons? Ne luam inghetata, cipsuri, cola si multe altele si ne uitam la cel putin 22 sezoane :))

      1. Pfuu da bine mai suna.. Si mai avem bonus inca 5 episoade din sez 23 , asta in caz de nu ne saturam. B-)

      2. dah :);;). Imi ploua deja in gura:D

Zi-mi ce ai pe suflet !

