Produse promovate

Cu ajutorul unor bloguri, diverse firme/companii își promovează produsele și au un succes amețitor. Bine, în categoria asta intră blogurile cu trafic mare și foarte mare.

Și să zicem că eu așa avea un produs de promovat. Am firma x si produc un Y articol. Cum l-aș promova?

Aș alege 10 bloguri, 5 de nișă și 5 generale. Cu plata către bloguri ;)). Un euro pentru fiecare click pe unul din bannerele de pe blog și între 10 și 50 de euro pe articol, în funcție de calitatea și cantitatea acestuia.

Dar am uitat să menționez ceva. Cum ajunge produsul meu să schimbe viziunea unui blogger? Cum îl fac să vrea să mă promoveze? Păi simplu. Îi ofer acel produs să-l testeze și în funcție de rezultat, el știe ce să scrie.

Și dacă ar fi vorba și de un concurs, atunci treaba ar sta fain. Aș organiza concursuri gen SuperBlog ca să-mi promovez foarte bine produsul. De ce aș face asta? Bloggerii au imaginație.

Acest articol participă la SuperBlog 2011, etapa cu numărul 20

Zi-mi ce ai pe suflet !

