Un lux în copilăria mea :)

Mă uitam plictisit pe net la diverse lucruri și am găsit asta :

Cum plângeam eu când mama nu-mi cumpăra ou Kinder :)).

Să știți că totuși era un lux în condițiile în care o pâine costa 2000 de lei, la școală aveam 3000-4000 de lei iar oul Kinder costa 12000 lei :)). Deci vă imaginați și voi de ce nu-mi cumpăra mama ou Kinder :)). Și când mâncam așa ceva, sau mai bine zis primeam, trăgeam de bucățile alea subțiri de ciocolată că tare bune mai erau.

Așa că îmi voi cumpăra cât de curând un ou de ăsta, dacă se mai găsesc așa cum erau când eram eu mic(poza de mai sus), că n-am mai mâncat așa ceva de mai bine de 12-13 ani :)).

3 comments

  1. eternallnight · · Reply

    nu mai au acelasi gust:(

    1. nașpa 😦

Zi-mi ce ai pe suflet !

