Cum n-am fost eu hot :)

Eu nu sunt true și hot :)) cum vor unele fete.

Na, ca fiecare om atunci când e mic, are de pierdut atunci când vine vorba de trend și alte treburi. Și eu am avut destul de “pierdut” când eram mic pentru asta. Eu nu eram genul să mă îmbrac nu știu cum, sau să scot pipițele din clasă la cofetărie pe banii mei (n-aveam de unde :)) ). Și nah, am făcut parte dintr-o clasă (în generală) cu copchii de bani gata. Era clar în ce clasa socială mă aflam eu :)).

Atunci consideram că am o viață destul de neagră, mai ales când mă uitam la alții cum își permiteau aia și aia. Acum? Dacă as mai fi în generală aș râde de ei :).

Timpul a trecut, trendul s-a schimbat. Cofetăria a devenit club de noapte, sucul a devenit tequila și vodka cu energizant, iar copchii s-au prostit :).

Dar am deviat destul de la subiect… scuze, m-a cam luat flama.

Nu am înțeles niciodată moda asta de a ați da pierceuri. Mai ales ca mascul feroce, bărbat în toată firea, de ce naiba trebuie să dai găuri prin urechi și diverse locuri?

Poate că am părerea asta deoarece așa am fost crescut. Nu s-au acceptat astfel de lucruri la mine în familie și asta pe bună dreptate. La ce-mi trebuia mie un cercel în ureche sau niște pierceuri prin sprâncene, limbă, bărbie, penis? Să mă agăț cu ele sau să-mi sparg dinții? Sau doar ca să fiu în trend cu lumea și să mă placă gagicile?

Dar cum spuneam, ca orice copil îmi doream și eu să fiu în centrul atenției cu diferite lucruri. Vremurile au trecut, eu acum stau și râd când văd că treaba nu s-a schimbat chiar deloc. Ai bani? Ai tot ce vrea minunea ta din pantaloni. Plus pipițele alea de clasa a 6-7 care arată prea bine pentru vremea lor,  îs proaste de rup gura lumii.

  Eu nu sunt true și hot :)) cum vor unele fete. Cu asta am început postul. Vreți să știți un lucru? Eu chiar am tot ce îmi doresc pentru vârsta mea. Lăsăm aberațiile din alte posturi cu mașini scumpe și dinalea :).

 Nu sunt hot, nu sunt sexy, nu sunt o frumusețe aleasă. Sunt mai mult de atât ;), am un cap pe umeri, am o imaginație bogată, nu sunt hidos, sunt perfect sănătos și…. am las o impresie destul de bună altora. De ce? Pentru că ofer respect, indiferent de nație și clasă socială.

*Să spuneți sărut mâna la o măturătoare sau o femeie de serviciu, chiar dacă unii râd de voi. Nu mai fiți proști!

2 comments

  1. Scriitor trebuia sa te faci prietene,ce cauti tu la calculatoare si d’alea d’alea ?;)) :*:*

    1. naiba știe 🙂

Zi-mi ce ai pe suflet !

