Și nu mai plec la Amsterdam :)

Bine, nici nu speram la așa ceva. Deja era prea mult că m-am calificat în finală. Eh, au trecut cele două săptămâni în care peste 63 de domnițe din blogosferă și-au ales #blogjuanul.

A fost, a trecut, mai durează cam două săptămâni și se afișează rezultatele. De ce nu zic că nu am nici o șansă? Păi bătălia s-a ținut între Augustin Radu și Ovi Sîrb, cei doi de la amuzanți. Majoritatea au votat așa și mai mult ca sigur premiul o să fie la Amsterdam. Sau poate nu?

În fine. Am participat, am concurat, m-am calificat dar din păcate nu am ajuns să excelez cu ceva să dau pe spate puhoiul de bloggerițe :)).

Întrați aici pentru clasament și așteptați aici pentru rezultatele finale!

Zi-mi ce ai pe suflet !

