Un gest frumos?

Azi am testat un cabinet mișto de bass. Am zis în prima fază că nu e chiar atât de interesant pe cât pare. Băi nene, turbam lângă el și-mi curgeau ochii din cap.

Ăsta e mândru fecior :

Dimensiunile : 60×35

Putere : 75w

Am cântat cu el de mi-au sărit capacele. Crezi că zbârnâie? Niet pajalusta. L-am dat la maxim și am dat pe slap. CRIMINAL!

Păcat de bassu testat, o răgălie de Benson copie Fender(acum îmi permit să spun ceva de alți bași, că deh, Leonid al meu face toți banii). Dacă băgam bassu meu, activ fiind, ar fi zburat geamurile :D.

Bun. Eu îl vreau și probabil am să ajung să dau în capu cuiva să fac rost de bani. Cubul e țiplă, necântat și îl vinde la jumate de preț. Doar  600 ron!

Acum fac un apel la lumea cu bani. Vine Sfântul Andrei iar eu și Leonid plângem că nu avem un cub frumos. Faceți și voi o faptă bună?

🙂

Dacă totuși se găsește careva să mi-l cumpere, vă las și contul 😀

Zi-mi ce ai pe suflet !

