UE = o porcărie de zile mari

Dimineață stăteam și mă uitam la tv, că așa mai prind și eu puține știri fericite pe protv(cele mai tâmpite știri). 

Am văzut două care mi-au atras atenția în mod deosebit, dar ne legăm doar de una. Asta cu UE.

Bun, UE a dat o declarație prin care spune că apa nu hidratează. Cică nu s-a dovedit științific.

Da cum naiba vine asta?

Răgăliile alea de la Bruxelles au votat o lege prin care este interzis orice fel de spot publicitar sau text cu tema : apa hidratează. Ești amendat dacă faci asta, oukey?

Așa că avem ocazia pentru a nșpea oară să simțim pe pielea nostră efectele bune de la mama UE. Ori ei sunt cretini, ori eu sunt incapabil să gândesc și să realizez că apa nu hidratează. Că nu s-a dovedit științific? Dacă bei apă, când corpul cere apă, eu nu cred că nu te hidratezi.

Asta după multe alte legi idioate gen : nu mai e voie să omori porcul de Crăciun prin mijloace tradiționale. Nu nu, că-l doare și are și el sentimente. Vrei să plângă? Atâtea sute de ani s-a tăiat porcul așa cum se taie un porc(să fie carnea bună ș.a.) și acum, trebuie să-l adormim. Dacă era ornitorinc sau mai știu eu ce, mai ziceam, da așa? Porcul e menit să se jertfească :)) pentru masa de Crăciun. Și bagi legi de astea atunci când se omoară animale pe degeaba. Așa porcul te hrănește.

Altă lege e aia cu bio. De exemplu mierea bio. Mă! Eu până acum am mâncat miere normală și n-am murit. Nu mi-a futut organismul în nici un mod – nu am găsit ace de albină în miere :). Ba din contră, m-a făcut băiat mare, frumos, deștept și cu aia mare :)). Acum e miere bio. Ori eu am probleme, ori ei.

4 comments

  1. Grasimea e naspa (te duci pe lumea cealalta imediat cica, faci colesterol chipurile), laptele e cancerigen, rosiile nu mai zic. Eu unu nu tin cont de ce zic astia, daca e sa mor, mor…nu ma apuc amu de mancat numai salata.

  2. Pana la urma intrebarea e: Ce AM voie sa mananc si este totodata sanatos?

    1. piroște umplute cu întuneric și răbdări prăjite

Zi-mi ce ai pe suflet !

