Datorie!

Și cum ador eu lucruri de gen.

Un prieten mi-a împrumutat 30 de lei acum câteva săptămâni. Venise omul din București și nah, o bere, două, un vin.

După ce a plecat, a rămas vorba să-i trimit prin cont bancar.

Am așteptat să-mi scrie contul. De menționat că nu era contul lui, ci al unui prieten de-al lui.

Și m-am dus eu ca tot omul, am pus banii și i-am trimis. Omul deja începuse să se crizeze, că unde sunt banii, că de ce nu am trimis, că sunt muist și fac faze de astea. Eu m-am enervat că nah, eu trimit și el zice că nu?

Ca apoi, adică ieri, să-mi zică :

.::SteeL ::.: salut
.::SteeL ::.: bai man,vreau sa imi cer scuze pt faza ci banii
.::SteeL ::.: a gresit prostu ala si ai trimis in alta parte
.::SteeL ::.: azi si’a dat seama…

Deci ăla o greșit contul iar eu am trimis la un altul. Verificați-vă conturile :))

One comment

  1. Nu pot sa cred asa ceva. Emult prea tare.

Zi-mi ce ai pe suflet !

