Urările se fac atunci când…

O urare se face atunci când există respect.

O urare se face atunci când nu există dușmănie.

O urare se face atunci când indiferent de situație, rămâne respectul.

Așa că, cu o oarecare părere de rău, nu pot face asta. Pur și simplu nu-mi stă în fire să fac un asemenea lucru.

Chiar ajung la părerea că ar fi prea mult și prin asta m-aș călca singur în picioare.

Și… o urare se face atunci când ești sigur că urarea ta va lăsa o impresie plăcută – în nici un caz atunci când ești sigur că urarea va folosi la ștersul părții dorsale.

Apreciez respectul dintre două sau mai multe persoane. Pur și simplu, e o chestie cu care m-am născut. Apreciez să fiu tratat așa cum tratez eu – adică cu respect.

Și… mie îmi trece foarte repede o supărare. Dar de uitat, nu pot uita lucrurile care mi-au marcat dulce sau amar viața.

Dacă nu ne respectăm, atunci asta e!

Zi-mi ce ai pe suflet !

