De ce nu-mi place familia Kelly

Gusturile nu se dicută, dar eu nu suport trupa asta. Vă explic imediat ce senzație îmi dă.

 Dacă aud vreo piesă de la ăștia, simt cum îmi tremura vasele de sânge în cap și cum vocile alea îmi tranșează timpanele. Nu zic că nu au voce, și nu neg că ei cântă bine. Au succes(sau au avut), multă lume îi ascultă, bravo lor! Dar mie nem :).

Când aud o piesă de la ei îmi fac următoarea imagine :  ei, o familie unită și iubitoare care se țin de mână și zâmbesc. Dar nu orice fel de zâmbet, ci unul Colgate. Și cânta fiecare și zâmbește, așa cum erau negrii aia sclavi prin anii 30. Și indiferent de versuri, am senzația că îmi cânta ceva de gen : familia noastră e cea mai buna, noi ne iubim, iubirea e tot ce cauți, întoarce-te la d-zeu, d-zeu te iubește și multe altele. Exact ca o trupa de aia americană ce cânta la bisericile baptiste și dansează. Apoi un nene negru apare în fața lor și face Aleluia, iar trupa cu pricina răspunde cu un Aleluia lung.

E nașpa! E chiar foarte nașpa. Mai ales piesa aia cu I’m in love with an alien – o piesă mai idioată n-au găsit și ei.

Zi-mi ce ai pe suflet !

