Monitoare de monitoare

Super monitoare.

Lucrez la un Graphic Shop și tot timpul sunt pus față în față cu prelucrare de imagini, produse și spoturi publicitare. Desigur, am nevoie de tot ce e mai bun ca munca să-mi fie mai ușoară.

Iar de multe ori sunt pus față în față cu fotografii făcute cu aparate profesionale, care au nevoie de monitoare full HD pentru o afișare cât mai reală. Monitoarele pe care le dețin aici la graphic shop sunt full hd, dar de multe ori există riscul să nu redea imaginea 100%, preluată de aparatul de fotografiat.

Așa că nu de curând, din auzite am aflat că cei de la Asus au scos un monitor bun. Și am dat o raită să văd despre ce e vorba. După o testare destul de viguroasă am rămas cu acel zâmbet, zâmbet de copil care primește o jucărie. E pur și simplu minunat.

Redă orice imagine, indiferent de complexitate în full HD și e capabil să redea 1,07 miliarde de culori.

V-ați prins despre ce este vorba?

Asus PA246Q

Un monitor pentru cei care apreciază calitatea imaginii și nu se mulțumesc cu orice dispozitiv de redare foto/video.

Monitorul acesta permite să vă conectați direct la el prin USB și să prelucrați imediat imaginile din telefon/camera/aparat foto. E o uzină mai exact, capabilă să-ți deschidă apetitul atunci când e vorba de munca de prelucrare foto/video. Să fie totul complet, monitorul e făcut să adopte unghiuri de vizibillitate de 178 grade atât de pe orizontală, cât și pe verticală.

Iar de vreți să vă jucați puțin și să vedeți ce poate, monitorul permite o rotire de până la 90 de grade pentru o vizualizare cât mai bună a documentelor de tip portret.

Acum sau cât mai curând, va trebui să vorbesc cu șeful meu, că poate așa achiziționăm și noi două trei monitoare. Atunci o să vadă și el că și noi zâmbim (cu un așa monitor, cred și eu). Dacă nu vrea, eu oricum o să-mi cumpăr pentru casă.

Acest articol participă la SuperBlog 2011, etapa cu numărul 25.

Zi-mi ce ai pe suflet !

