Sunt și femei deștepte

Sunt și femei deștepte. Da, la concluzia asta am ajuns, deși cu părere de rău trebuie să o spun – majoritatea sunt în stadiul de orgasm cerebral (mă-sa-n cur știe ce-i aia :)) ), și debitează fel de fel de lucruri.

Dar nu sunt convins 100%, că atunci când îți este lumea mai dragă îți sparg capul :).

Da! Sunt și femei deștepte! Sunt și femei care nu sunt proaste pline de ele, femei care nu și-o trag socializează cu primul găsit în club și nu află ce gust are penisul berea lui. Femei la locul lor care vor să facă ceva frumos, să-și facă o viață interesantă și să nu depindă prea mult de bărbatul de lângă.

Uite mă că sunt și dinastea. Și eu care credeam că au apus prin era lu’ Ceaușescu.

Și normal, e ceva scris în stele. Cocalarii vor aruncă cu roșii, că doar ochii pulele lor au nevoie de astfel de pizde deștepte proaste, care să cadă jos la prima bere, să-l vadă pe Ionel șmecherul clubului și să-l bage în palat wc-ul clubului.

Ce nașpa de mine. Ce căcat mare că eu nu-mi petrec zilele în cluburi și n-am parte de pizdăraie de asta.

🙂

*Măcar gândesc.

3 comments

  1. Cătălina · · Reply

    Trebuie să ştii doar unde să te uiţi 😉

  2. hmm.. atat ma irita astfel de articole!
    Da, adevarat, daca ma irita de ce citesc… si de ce ma obosesc sa tastez, simplu: feminista convinsa, doresc sa schimb din gandurile alea cenusii!

    Femeile/Fetele/Barbatii/ Baietii sunt OAMENI, sunt in aceasi categorie/oala/specie s.a.
    Oamenii sunt de mai multe feluri, sunt si prosti si destepti, si buni si rai[mai ales], etc, etc si etc.

    Nu poti spune ca MAJORITATEA! sau CELE MAI MULTE femei sunt intr-un fel sau altul, pentru ca tu te raportezi la ceea ce cunosti. Se prea poate sa fi avut un ghinion chior cunoscand pe a,b,c, si tot alfabetul.

    Ceea ce ma suparat pe mine in mod deosebit TITLUL!
    Care ascunde un numar mic, vag si in descrestere.

    Si tin sa afirm sus si tare! Ca am onoarea sa vad in noile generatii o gandire verticala, corecta si cinstita la dept vorbind, din partea ambelor sexe!

    ^-^ Sunt MULTE femei destepte care nu se afirma din acelasi motiv! .

    Si aceasta gandire exista si va exista din cauza faptului ca cele mai putin dotate mintal se afirma, crezand ca asa sunt destepte!

    1. un comentariu bun. Asa nene, asa se comenteaza. Sa invatati si voi oameni buni, aia care aruncati cu rosii, ca asa se comenteaza. Fara injurii si fara gargara.
      Bravo Emilia!.
      ref la post, nu-ti raspund:)

Zi-mi ce ai pe suflet !

