Sărbători, cadouri?

În etapa 26, SuperBlog invită să ne imaginăm cum ar arăta coșul de cadouri pentru o persoană specială.

Și am să merg pe intuiția mea de mascul feroce. Se știe că nu am gusturi în făcut cadouri, defapt eu chiar nu pot să-mi dau seama ce aș putea cumpăra cuiva atunci când vine vorba de o zi de naștere, sau o sărbătoare. Mă “mulțumesc” doar cu un buchet de flori și o urare și gata cadoul. Am să încerc să-mi fac așa o idee, poate îmi iese ceva. Dacă nu iese, nu aruncați cu roșii :).

Vin sărbătorile, acușa e luna cadourilor. Toată lumea va încerca să-și dea pe spate partenera/partenerul cu un cadou mai mult sau mai puțin interesant. Nu contează, în luna decembrie toți suntem obligați să dăruim. Că e vorba de mașini scumpe, ieșiri în oraș pe cheltuială, apartamente, vile, avioane, ceasuri de aur, dragoste, iubire, toți suntem obligați să o facem.

Așa că după multe nopți nedormite, după multe frământări, am creat coșul de cadouri perfect. Asta desigur, pentru iubita mea.

– Un colier One Diamond Colier . Știu că i-ar sta bine. Iubita mea e finuță și mai mult ca sigur i-ar sta bine.

– Un set de Ceai Dammann Freres. Iubita mea adoră ceaiurile și ar fi încântată să primească așa ceva.

– O pereche de Cercei 3 Carate Sapphire Lilac. Cum spuneam, am o iubită foarte finuță și o ador atunci când își dă părul după ureche. Dar cum ar arăta cu acești cercei? Ar fi și mai superbă :D.

– Un Martini Gold. Pentru că ea adoră lucrurile de calitate și bea numai băuturi fine.

Și nu la final, dacă nu întrec cumva măsura, un set de lux. Asta ar fi un fel de cireașa de pe tort :).

Ăsta ar fi coșul de cadouri de Crăciun pentru iubita mea, la care mai adăugăm și o cină romantică :).

Iar cu acest prilej, vreau să mai spun ceva : Te iubesc, scumpa mea iubită!

*acest articol participă la SuperBlog 2011, etapa cu numărul 26.

One comment

  1. Ce dragut….;;):”>
    Denisa, ce declaratie:x Ce cadouri:x…:”>

Zi-mi ce ai pe suflet !

