Un cadou pentru un prieten

Vine Crăciunul și cum am mai zis, trebuie să facem niște cadouri frumoase celor dragi. Cadouri cu care să nu te uite.
Dacă ieri am făcut coșul perfect pentru iubită, azi am decis să caut și cadoul perfect pentru un bun prieten. Normal că cel mai bun prieten, adică gaspadin Mișu cu Ș din S :)), merită ce e mai bun. Și asta pe drept, că doar noh, sărăcia și traiul greu îl trăim amândoi. Țigările se impart la doi, mâncarea la fel și 10 la mână, casa lui e și casa mea și invers.
Vorba lui, “ești fratele meu din altă mamă, cocalarule!”.
Și că merită, eu i-aș cumpăra un Asus UX31E-RY009V.
Care e motivul pentru care aș face acest gest?
Păi să vedem. Omul e atras din diferite motive de ASUS. Își dorește un procesor I7. Și pentru că omul ăsta nu accepta orice fel de dispozitiv de redare video. Când se uită la un film, vrea să vadă calitate, full HD, să savureze o cutie de energizant și o țigară pe un film redat HD.
Și pentru că noi, mai facem uneori lan party-uri, la care nu prea merge cu un pc. Ocupă spațiu, e greu, timp ridicat de instalare.
Și nu în ultimul rând, că suntem frați de suferință.
El nu face blogging, s-a lăsat de așa ceva. O făcea bine și ar putea face și acum pentru că idei are. E nebun ca și mine. Poate il faceți voi să-și schimbe optica și sper să o faceți. Îl găsiți aici

Cam ăsta ar fi cadoul meu pentru tine, domnule Mișu!
*Acest articol participă la SuperBlog 2011 în etapa cu numărul 28.

Zi-mi ce ai pe suflet !

