Eu și gusturile mele

…în muzică.

Eu nu ascult muzica voastră băi. Mie nu-mi place ce ascultați voi, sau dacă sună bine, nu mă prea dau în vânt. Îmi place muzica aia care îmi dă fiori, care mă duce în lumi neatinse de picior de patruped și mă trezește pe creste înalte.

De exemplu, eu cânt și muzică folk cu trupa, dar nu-mi place. E aiurea. Multe piese folk au niște versuri tâmpite și penale.

Din categoria trupe, pe lista mea neagră se află multe din trupele pe care unii le consideră Moartea în vacanță. Câteva exemple :  Metallica, Iron Maiden, Cradle of Filth și multe altele.

Urăsc și muzica aia care merge pe același standard. Vă dau doar o portiță : Do – Sol – Re – La sau Do – Re – La – Sol sau alte combinații din aceste note, plus un Mi aruncat la mișto.

 Uite trupe și artiști buni : Zdob și Zdub, Arkona, Red Hot Chili Peppers, Dirty Shirt, Slot, Immortal, Florence and The Machine, Bathory, Behemoth, Eric Clapton, Shukar Collective(păcat că ăștia nu mai sunt), Beatles ș.a.

Ce căcat de trupe apărute peste noapte de pe nicăieri, care ajung sus cu banii de la părinți? Ce căcat de trupe apărute a prost așa?

Și încă una bună? Puteți să spuneți ce vreți – Potențial. E din 2002 și chiar dacă n-a făcut mare lucru, eu o apreciez că doar deh, eu am lucrat în ea :).

Și bonus :

5 comments

  1. Complet de acord cu tinee..

    cu exceptia ca si acele trupe pe care le urasti au cateva melodii frumoase..
    Oricum.. Iti sta bine pe post de Gigi Contra.. :))

    1. așa deci? :)))

  2. Bine Amoooonelu!
    m/
    Esti genial ma!

  3. De muzica un pic mai non-conventionala, cum e asta, ce parere ai? 😀

Zi-mi ce ai pe suflet !

