Poze în oglindă – care-i rostu?

Ăsta e un trend mai vechi iar unii l-au adoptat de curând.

Din ciclul “Obiceiuri idioate ce au schimbat omenirea”.

Care e rostul unei poze făcute în oglindă?

Toată treaba stă cam așa : ai un aparat foto sau un telefon cu camera mai meseriașă. Te duci în baie, sau la dulap, tragi o poziție interesantă, de preferat cu botic, machiată strident, un picior în sus și puțin rea. Apoi apeși click și gata poza.

Ajung la concluzia că dacă faci asta, ești super îndrăgostit/ă de tine și mai ai puțin de ți-o tragi singur/ă.

*sau tragi o moacă de cățel, să vadă oamenii ce suflet cald și minunat ai :)).

Papițoii care fac asta îs cocalari iar papițoaicele îs pițipoance. De ce? Că nu mi se pare normal :)).

**Brb, mă duc să-mi fac poze în oglindă.

Doar zic.

***Poză preluată de pe http://www.hopa.ro

4 comments

  1. Bai tata ce e cu tancu’ ala rusesc in pat…..

  2. eternallnight · · Reply

    FATZILLA!!!! RUN AWAY!!! interesanta poza=))

  3. Si eu am avut un articol despre asta:))
    Numai ca eu am fost mai finuta:))

  4. Ca să-şi arate buzele, cracii, ochii, machiaju’, patu’, eventual wc-ul 😆 ş. a. m. d.
    În general ca să se laude cu ceva :))

Zi-mi ce ai pe suflet !

