Eu iubesc România!

Se apropie ziua de 1 decembrie, ziua națională. Ziua în care odată, oamenii s-au adunat și au dat mână, au adunat toate teritoriile și le-au pus sub același nume. Ce au creat? Cel mai minunat și frumos stat de pe glob.

Îmi iubesc țara, îmi iubesc istoria, geografia și tot ce ține de România.

Paranteză : De ce e România văzută prost? Din cauza sistemului și a prostiei apărute peste noapte. Nu ne legăm de așa ceva!

Chiar dacă pe 1 decembrie am să scriu un post prin care am să urez un la mulți ani tuturor românilor, am să scriu și acest post. Îmi iubesc țara și am să sper la realizarea României mari, aia așa cum era odată. O Românie mare, cu toate teritoriile acum ocupate de alții, teritorii care nu au avut o soartă prea bună.

Nu are cum să nu-ți placă o astfel de țară, cu peisajele pitorești și acești falnici și frumoși munți.

Să trăiți fraților! Și sper ca atunci când se va cere o schimbare, să ieșim cu toții în stradă, să vadă ăia care au arătat cu degetul că suntem mulți și avem drepturile noastre.

Nu mai stați așa! Probabil Carol 1 se întoarce în mormânt… și nu numai el. Odată, unii au schimbat totul și chiar nu o duceau atât de bine. Dar au schimbat, măcinați de războaie, totul. Au avut puterea asta. Acum? De ce nu putem schimba? De ce stați în casă și-mi citiți postul ăsta? De ce nu faceți adunare? De ce? Chemați-mă și am să vin!

Eu singur nu pot face nimic! Doar să îmi sparg capul prin secțiile de poliție pentru proteste :).

Trăiască România!

One comment

  1. ^-^ Si eu iubesc Romania, si nu mi-as da tara pentru o alta, chiar daca poate intr-o zi va veni o nenorocire si eu am sa plec din ea….. sau poate Doamne ajuta voi reusi ceva aici, in mica si frumoasa mea tarisoara! ROMANIA tot in inima mea va fi!

Zi-mi ce ai pe suflet !

