Gata SuperBlog

Asta e ultima etapă din SuperBlog 2011, oh ce repede a trecut timpul.

Cum a fost? Sincer, foarte tare.

Ce aș vrea să schimb la regulamentul Superblog?

Asta a fost prima mea participare la SuperBlog, nu pot spune prea multe despre regulament. Nu am avut nici un fel de problemă cu regulamentul, mi-am făcut treaba așa cum am știut mai bine. Nu au fost exigenți, nu au cerut imposibilul și totuși…. nu înțeleg de ce multă lume a fost împotrivă. Adică ca prima participare, mie mi-a plăcut.

Ce aș vrea să păstrez?

Rămâneți așa dragii mei și nu schimbați nimic. Nu trebuie să schimbați nimic. Probele au fost excelente.

Am să mai revin cu o postare, după afișarea rezultatelor finale. Momentan, după jurizarea a 20 de etape, mă aflu pe poziția 69 din 223 de bloguri înscrise și mai sunt 13 etape de jurizat. Dacă ajung în top 50 e bine, dacă nu, nu-i nici o problemă.

Mulțumesc PCNews pentru că m-a ținut la curent cu toate etapele și cu toate detaliile.

*acest articol participă la SuperBlog 2011 în etapa cu numărul 33.

Zi-mi ce ai pe suflet !

