Și cu virginitatea ce facem?

Am auzit și eu de multe cazuri de astea. Stați! Nu am nimic cu virginii, e problema lor ce fac cu comoara lor neprețuită. Dar ce spunem în momentul în care auzi că diverse persoane au 30 de ani și nu au făcut sex niciodată?

O vârstă interesantă de începere a vieții sexuale e pe undeva pe la 17-20 de ani, deci nu cer nimănui să-și înceapă viața sexuală mai devreme. Dar cum mama naibii să rămâi virgin/ă până la 30 de ani? Vă pun pariu că la 30 ani, nu o sa fie cea mai mișto partidă de sex. Să vă căcați pe voi de durere, faceți sex la 30 ani +.

Nu fiți proști. Lăsați vrăjeala cu Harap Alb pe calul alb și Ileana prințesa fidelă, că nu o să vină nici unu din ei. Și lăsați dracu întrebarea : Dacă?. Folosiți prezervativul și dacă îl utilizați corect, nu are ce să se întâmple.

Zic eu.

27 comments

  1. that’s true

  2. Taci dreacu. Blog de cacat articole de cacat
    Stii tu sa faci o fata sa se simta bine?
    Virginule:)))))))))))))))))))))

    1. Mă amuzi la culme. Nu-ți pot șterge comentariile din acest motiv. Le las să vadă lumea cât de idiot/ă ești.
      ah da, am uitat. Nu știu să fac o fată să se simtă bine :):D. Când ating o fată, îs lemn, ciot :))))))))))

    2. =)))) =)))

    3. AdamBlack · · Reply

      @Te Urasc!
      Pe langa faptul ca esti idiot/idioata ..nu iti dai seama ca nu faci nimic rau acestui “blog de cacat”..doar comentezi de aiurea si arati cat de “inteleginent/a” esti.Crezi ca daca cineva o sa vada aceste comenturi o sa inceapa sa urasca blogul?

    4. probabil te-ai simtit un pic frustrat dat fiind reactia ta… daca il urasti asta poate fi un lucru pozitiv pentru Andrei, inseamna ca blogul lui este citit nu numai de prieteni, deci s-a facut destul de cunoscut.

      iar in privinta sexului, e bun, sanatos, (practicat in conditii igienice si cu prezervativ sau nu, depinde ce dorinta de raspandire a urmasilor ai) si mai dezvolta si creativitatea.

      p.s. sa stii ca nu numai fata trebuie sa se simta bine. 🙂

  3. si vai, am impresia ca persoana care comenteaza injurios la adresa ta, Amoane, nu poate fi decat una din fostele tale prietene, avand in vedere ca eu am mai auzit acele vorbe de mai multe ori! mai tii minte cum glumeam noi cu “vreau atentieeeee!:(( ” ?:)))) ei, asta e un caz grav…

    1. nu arunc cu bățul până nu aflu exact cine e.
      Și consider că trebuie să ai puțină minte să faci asta. Nu conteaza, eu mă amuz :).

  4. stam la rand aici sa injuram:):) vreau sa stiu si eu cine esti ca sa injuram impreuna :)) bine zis blog de cacat articole de cacat :))))) felicitari

    1. Sincere mulțumiri. Văd că te-ai coborât la blogul meu :)).

    2. Și înjurați, așa, că atâta vă duce mintea. Voi nu vedeți cât de proști/proaste sunteți? Blog de căcat, da ce naiba îl mai citiți? :)))))

  5. @Si eu : Tu nu te baga

    1. nu stiu daca sunt in masura sa comentez la asemenea reply-uri da’ se pare ca ai ceva personal cu Amon asa ca cel mai bine ar fi sa va intalniti si sa discutati fata in fata

      1. Iti dai seama ce urat ar fi?
        Amonelu e calm, dar daca l-ai calcat pe bec mai bine du-te si spanzura-te! Deci @TeUrasc! cand il vezi pe Amon pe strada, in coclauri sau pe unde mai umbla el fugi…sari in fata masinii, fa ceva ca daca ntrii pe mana lui ai belit-o de la cotoras:))

      2. va rog sa va calmati 🙂

  6. Bai in primul rand nu pot sa uit fata aia de jigsaw de la frizerie:)).Thumbs up,articol bun,simplu si la obiect ai dreptate,sexul e bun nu degeaba popular i se spune aspirina saracului…btw,e amuzant cum unii isi exprima frustrarea…PS:Urati’va neputina daca tot vreti sa urati ceva,macar omul asta face ceva,bun sau prost el chiar o face(nu ma refer la sex:)) ) si din punctul meu de vedere e de apreciat PPS:la laba/degetica cei care nu sunt de acord:)

  7. Gata, hai ! Va calmati si gata!
    Multumesc ca va pasa si va bagati in apararea mea, dar hai sa o lasam asa.
    Ms frumos.
    Si voi doua, astea care faceti gargara pe aici > cu parere de “rau”, nu va voi mai accepta comentariile 🙂
    Ajunge, v-ati facut damblaua. Acum afisati ca aveti cei 7 ani de acasa si vorbiti frumos. Blog de cacat sau nu, e problema mea. Eu il tin!
    Va multumesc pentru timpul acordat :).

  8. Si… Amonelu, dupa toate astea.. Mai am si eu o intrebare :)))

    Doare sa fii virgin dupa 30 de ani? :))

    1. asteapta sa vezi, eu nu am de unde sa stiu :))))

      1. totStefan · ·

        Epic fail mihai:))

      2. Stiu :)) Dupa atatea replici inteligente era cazul de un epic fail :))

  9. Faci o afirmatie fara sa stii daca e adevarat sau nu, sa inteleg?
    – Să vă căcați pe voi de durere, faceți sex la 30 ani +.

  10. E un post cat se poate de pozitiv… Sexul reprezinta o forma foarte frumoasa de manifestare a energiei si a dragostei. El incearca sa va arate si voua asta, iar voi cautati nod in papura?

    P.S. @Yo : Era un film legat de asta: “The 41 years old virgin” si multe zvonuri pe internet precum si sfaturi medicale.
    @Amon: Mi-e frica de durere :))) Nu astept pana atunci nici daca vine apocalipsa din 2012 si ma obliga :)))))))))

  11. SUPER TARE BLOGUL TAU,TINE-O TOT ASA .TE PUUUP

  12. IceWings · · Reply

    lol ..vad ca lumea te iubeste dar te si uraste..pentru haters am un mesaj ptr voi:”hai va chish in freza”mda…fiecare are dreptul la opinie iar blogurile pentru asta sunt..dar vad ca in romania si nu numai daca nu iti convine ceva commentezi de-an pulea..halal democratie..Deci mai pe scurt daca nu va convine ce a scris faceti-va un blog si scrieti voi mai bine ca el.Dar nu uitati fiecare are propiile idei si cinvingeri,nu suntem roboti.Imi place blogul tau amon si sa nu te lasi batut de haters.Fighting!!! V-am pupat!

  13. ma fiecare o face la ce varsta vrea si cand se simte pregatit. dar e mai palpitant pe le 17 ani. :d:))

Zi-mi ce ai pe suflet !

