Cum îţi asiguri realegerea în Nebuloasă?

Cum se ajunge să câştigi din nou alegerile? Cum ajungi un şef al cometei mulţi ani la rând? Cum rămâi primar din anii 90, cu posibilitate de prelungire? Uite aşa :

2007-2008 : Oraşul cunoaşte modernizarea. Dacă nu mă înşel, atunci au fost făcute Kaufland şi alte de gen. Majoritatea străzilor au fost atunci asfaltate, au fost turnate borduri.

După ce a câtigat alegerile, tovaraşul nostru n-a mai făcut nimic, ci a lăsat aşa, că lasă că e mai bine. Pe el în toţi aceşti ani, l-a deranjat numele unor străzi pe care le-a şi schimbat. Nu am văzut şi eu o schimbare drastică până anul acesta, desigur, e cel dinainte de alegeri. Nu au refăcut şi ei complexul rezidenţial Evazatu, care tot la fel e, tot la fel pute când treci pe lângă.

2011 : Băieţii s-au gândit că mai bine sparg ei asfaltu turnat cu ani în urmă şi bagă canalizare. Deci atenţie, acelaşi asfalt turnat la ultimele alegeri. Au spart, au tras ţevi, toata vara s-a umblat cu cizme, că glodul era până la genunchi. Şi… aşa a rămas. Nu s-a mai asfaltat, nu nimic. Au astupat şi au plecat. Mă gândesc că după ce or să se topească zăpezile la primăvară, va trebui clar să-mi cumpăr cizme de cauciuc.

Ce au mai făcut? Hehe, vă vine să credeţi sau nu, ăştia au pavat tot bd-ul Oituz. În plus, au pus ghivece şi băncuţe. Nu-i aşa că e drăguţ?

Au mutat monumentul de la Pompieri, la noul sens giratoriu de jos de la Penny. Cu ăştia nu te joci.

Stau băncile în parc sparte de rataţii pământului, şi ei au de făcut alte treburi.

Aşa zisul Bd. Mărăşeşti cât timp va mai rămâne aşa? Să-mi cumpăr maşină sau nu? Poate eu de asta nu-mi cumpăr, că vă aştept pe voi :)).

Nu vă mai prostiţi domnilor din conducerea acestui frumos orăşel. Amanetaţi obiectele de valoare din primărie, inclusiv clădirea, iar cu banii câştigaţi faceţi treabă. Pun pariu că opinia publică nu va fi deranjată.

La final. La anul care vine, la alegerile pentru primărie, iar am să fiu nevoit să fac un pătrăţel bonus cu numele lui Ceauşescu şi să aplic ştampila? Voi nu meritaţi să-mi stric votul pe voi!

Zi-mi ce ai pe suflet !

