Curve și cadavre

Citisem azi despre întâmplarea Marianei și imediat mi-a picat fisa. E clar!

Acum stau așa și mă gândesc că știu multe fete care fac treaba asta. Multe fete care acceptă să fie atinse de niște ramoliți pentru niște bani.

Fetelor, curvelor care faceți asta. Eu vă înțeleg problema destul de bine. Adică na, nu aveți bani și nu prea aveți de unde să faceți rost. Moda cu 3-5 lei de la mama a apus și aveți nevoie de ma mult.

Dar datele problemei se bat cap în cap. Voi ce faceți cu banii? Vă plângeți că n-aveți bani, mergeți și vă faceți de cap cu un boșorog. Ăla vă plătește cu o suma de bani. Ce faceți cu banii ăia? Îi spargeți în club? Vă faceți de cap cu ei? DA, asta faceți și nimic mai mult.

Părerea mea : Dacă ați avea probleme pe cap, chirie de plătit, copii de întreținut atunci probabil eu personal aș mai înțelege. Dar pentru ce mama naibii te vinzi a proastă unui boșorog? Să spargi banii pe nimic?

Mie sincer, mi-ar fi scârbă și aș da și mațele afară în secunda doi, asta în cazul în care mi-ar propune o babă să fac ceva cu ea pentru o sumă de bani. Da fac ceva pe banii ei… am și eu gusturile mele, principiile mele… nu e cazul să mă umilesc în halul ăsta.

Curvele vor râde de postul ăsta și vor arunca cu roșii. Foarte bine. E bine? Vă place un vreasc veșted în dos sau în guriță? Atunci aveți tot viitorul înainte :), mai ales că atâta timp cât curg banii.

*Cum unele au onoare și își pot realiza o carieră, așa și voi domnișoarelor!

One comment

  1. Adevarat…. multe o fac doar pentru cativa banuti. Bani aia ii cheltuie intr-o seara in club….sunt unele care chiar au motive intemeiate dar unele nu…. in fine nu trebuie sa le judecam , nu avem acest drept , dar curvele tot curve raman 😀

Zi-mi ce ai pe suflet !

