Clasamentul SuperBlog 2011 și un mic review

Azi s-au terminat de jurizat etapele din cadrul SuperBlog.

Din 33 de etape, eu am adunat un număr de 2529 puncte fără nici măcar un punct penalizare. Cu toate astea m-am ales doar cu locul 68, la 399 puncte de primul loc. Am avut “ocazia” să primesc chiar și 25 de puncte :)).

E un loc onorabil zic eu, având în vedere că s-au înscris 223 bloguri.

Per total: mie mi-a plăcut. Mă bucur enorm de mult că am participat la un astfel de concurs și că am reușit să răspund în timp util probelor. Că nu am câștigat nimic, asta e partea a doua :).

Mulțumesc SuperBlog pentru promovare și pentru idei. Promit să particip și la următoarele concursuri.

*Later edit: Denisa, dulcea mea iubită, își anunță de pe acum, participarea la SuperBlog 2012.

One comment

  1. eternallnight · · Reply

    Pai , sai uram noroc:D

Zi-mi ce ai pe suflet !

