La mine nu vine moșu :)

La mine nu vine moșu anu ăsta. Ziarele, lumea și cocalarii spun că am fost rău – foarte rău chiar.

Așa că, m-am cam lins pe bot. Lasă să vă aducă vouă, să vă scăldați în cadouri și să-mi faceți în ciudă.

Să vă faceți ghetuțele, cizmele, tenășii, patinele cu cremă, să vadă moșu că sunteți dați dracu și că ați fost cuminți. Până una alta, eu îmi aprind o țigară ca să-mi plâng de milă.

Vai doamne, cum am ajuns 🙂

*Poza e pusă așa, ca să vedeți ce rău sunt. O vai, până și eu tremur.

Fail fail fail fail FAIL!!!!!!!!

One comment

  1. Amoane ai o bere de la mine.. ai uitat de ea?.. Stiu ca nu sunt la fel de bun ca Saint Nicholas asta.. dar sigur te ajut :))

Zi-mi ce ai pe suflet !

