Și iar ne legăm de deștepți

Dacă ăsta, ăsta, ăsta, ăsta, ăsta nu au fost bune, atunci mai zic una și plec acasă.

Continui după ce îmi beau cafeaua.

După 15 minute :

Continuăm.

Urăsc certurile în familie. Urăsc să văd doi oameni că se ceartă pe niște motive stupide și se ajunge la altceva. Am văzut destule, tocmai de aia îmi susțin punctul de vedere.

Nu fiți proști. Sunt alte treburi de care trebuie să vă faceți griji, alte nimicuri.

Părinți proști din altă lume, în nici un caz asta reală. Viața voastră, în caz că aveți copii, se învârte în jurul lor. Nu mai fiți egoiști.

Din diverse motive, am scris acest mini articol.

Doar zic!

Zi-mi ce ai pe suflet !

