Sarea și piperul

În legătură cu ce am eu în viața asta, e un fel de urcuș și coborâș.

Am o iubită frumoasă care mă iubește și pe care o iubesc foarte mult.

La nivelul de bani, știți cum e. Azi am, mâine nu mai am și tot așa.

Dar ce ar fi de fapt și de drept sarea și piperul din viața mea? Ce mi-ar face mie viața o chestie foarte interesantă?

Ca eu să cânt undeva la un alt nivel. Asta m-ar face foarte fericit. Și nu ar strica să plec cu Mișu într-o trupă de la un anumit nivel în sus. Sau să continuăm noi și să ajungem undeva mai sus. Probabil știți și voi că noi ne chinuim de când lumea și pământul să facem ceva frumos și suntem conștienți că atunci când am făcut o cântare, a fost foarte bine. Nu ridic pe nimeni în slăvi, dar suntem buni, cel puțin ca instrumentiști putem ține foarte bine un concert de câteva ore bune, fără măcar să căscăm o dată. Ne chinuim, asta o știți. Nici măcar o sală de repetiții nu avem, asta datorită frumosului nostru oraș care nu oferă nimic.

Așa că… eu încă sper că acolo undeva, există și pentru mine și pentru noi, o stea care o să strălucească foarte frumos. Doar rămân cu speranța că poate o sa fie bine.

Cu ocazia asta, vreau să atac anumite persoane, care au ținut cu dinții să dărâme micul zid pe care noi am vrut să-l ridicăm.

Conducerea Casei De Cultură : Domnilor, sunteți de toată jena. Fără un ban aruncat la mișto în direcția buzunarelor voastre, nici nu vă uitați la tinerele talente din Onești. Asta am simțit pe pielea noastră, când pentru sala ordinară de spectacole ni s-a cerut o sumă aproape imposibilă, având în vedere că banii pe bilete nu ar fi acoperit această sumă “infima”. Cu toate astea, mulțumim! Cu postul d-stră de televiziune, pe care înca îl consider o glumă bună.

Conducerea orașului : După lupte seculare care au durat aproape 20 de ani, voi nu ați fost în stare să oferiți niște rampe de lansare stabile. NU! Ați ținut foarte frumos să închideți grupurile artistice. Mai există acel club(casa pionerilor), cu un domn profesor de muzică care aleargă să învețe foarte mulți copilași.

Celor care ne-au promis : Vă mulțumim sincer! Voi ați făcut tot posibilul să ne oferiți un mare nimic, după foarte multe promisiuni. Ați promis o sală, pe care oricum o plăteam noi (deci nu era asta o problemă). Ați spus că aveți relații și puteți să puneți o vorbă bună pentru noi undeva mai sus. Și vorbe bune au rămas, intrate pe o ureche și ieșite pe partea cealaltă. Ați promis înregistrări și înregistrări ne-am făcut. Stilul nostru s-a schimbat și asta o știți foarte bine.

Ne bucurăm că atunci când facem o cântare, vine toată lumea și ne laudă. După laude, apar promisiuni. Apoi stai și te uiți la telefon, în speranța că cineva va suna, dar nu te sună nimeni.

Ne bucurăm că am fost primii care au făcut concerte frumoase și periodice pentru toată lumea, pentru toate gusturile. Și am făcut asta pentru bani puțini sau deloc în speranța de bine. Dar nu s-a întâmplat nimic. Și nu au fost concerte de 1-2 ore…. nu nu, de la 4 ore în sus, cu multe de pregătire înainte.

Poate dramatizez, poate asta credeți. Nu, eu doar îmi cer mulțumirea pentru ce am făcut și ce mai facem din când în când.

Puteți să aruncați cu roșii, nu-mi pasă! Noi am cântat și vom cânta!

P.S. Nu mi-e teamă să-mi exprim asta în plublic.

P.S. Mulțumim Oneștiule, pentru tot ce ne-ai oferit. Adică un mare nimic!

5 comments

  1. Iti promit ca iti platesc hainele la curatatorie dupa ce arunca astia cu rosii in tine :)) :)))) In spiritul promisiunilor descrise mai sus :))

    App.. Abia astept o cantare 😉

  2. Trist dar adevarat…

  3. Da asta e cel mai trist…ma bucur totusi ca am avut ocazia sa cant cu tine chiar daca spre deosebire de tine sunt un amator…mie mi’a placut si intotdeauna am apreciat modul tau de a te exterioriza cand canti…poate undeva chiar exista o stea si pentru tine:)

  4. ce vrei sa iti ofere mai mult..daca nu are decat ceea ce tia oferit…..omule… cateodata..e bine sa invatzam sa ne coboram asteptarile…nu sa asteptam imposibilul de la ceva imposibil…uite daca esti un talent iti faceai bagajelul si plekai..ca hai de nascut nu zice nimeni nu esti vinovat ca te-ai nasct in lokul acela..e miuc,..ingramadit intre 2 dealuri..vai de el..dar nimeni nu te obliga sa ramai akolo..succes..numai bine

Zi-mi ce ai pe suflet !

