Eu chiar am mutat munții din loc

După accesul meu de furie de luni dimineață(4-5A.M.), de care foarte puțini știu, am făcut niște promisiuni – în fața mea și a celui cu care am avut acel conflict.

M-am ținut de promisiune și am plecat fără să mă uit înapoi. M-a durut foarte tare – situația era mult prea nașpa. Am realizat pe urmă că acele cuvinte pe care eu le-am aruncat, pe bună dreptate totuși, au clintit anumite principii.

Iar acum după 4 zile, am aflat că impunerea mea de luni dimineață în care am tăiat carne vie și am trecut cu braț de fier peste un suflet, a mutat munții. Dar nu doar clintire, ci mutat efectiv dintr-un loc în altu.

Acum pur și simplu radiez de fericire și sper să rămână așa.

Mulțumesc sincer!

Zi-mi ce ai pe suflet !

