Să trecem în noul an

Deabia aștept anul nou, să termin cu totul și toate.

Până la revelion vreau să mă împac cu toată lumea și să ne strângem mâinile. Nu știu cine are ceva cu mine sau dacă am făcut rău cuiva, dar dacă am făcut asta, vă rog spuneți. Vreau să fie pace și să avem un an nou perfect și frumos, fără să ne gândim la ce a fost.

Până la urmă suntem oameni, și dacă greșim e omenește. Nu-i așa?

Pe la finele lui decembrie am să fac un mic desfășurător cu ce am realizat anul ăsta, plus greșelile făcute de mine (probabil sunt multe, deși nu cred).

Să fim sănătoși, voinici, frumoși și toate cele.

*pentru unii am un respect deosebit pentru că am parte de respect din partea lor și pentru că îmi citesc blogul.

Zi-mi ce ai pe suflet !

