Tot bani puțini

Tot bani puțini sau chiar deloc.

De unde naiba au unii atâția bani? Eu chiar nu pot să înțeleg. Bun, sunt și mulți care trăiesc îngrozitor de bine pe spinarea părinților… mă da vorba aia, părinții dau, dau, dau da până când? Și îi vezi că umblă numai cu zăhărelu, își bat joc de fete, se droghează, beau și tot au bani.

Și noi ăștia mai fraieri, care avem bun simț, respectăm, nu ne spargem în figuri atunci când punem mâna pe un loz mai mărișor, o ducem incredibil de rău (mă refer la partea financiară).

Serios că vreau să știu și eu de unde mama naibii faceți rost de bani?

Și lăsați-mă cu scheme, combinații și alte răgălii.

Există ceva cinstit care să te ridice la cer?

*Măcar dacă aș fi genul ăla de om care să o ardă dubios seară de seară prin cluburi. Dar nu 🙂

2 comments

  1. taticu toti aia de ii vezi tu acum asa…peste 5 ani cand parinti le taie conducta cu bani…o sa moara de foame la propriu…pentru ca dupa ce ca nu stiu sa faca nimic nici la capitolul respect nu stau deloc bine…si in concluzie o sa isi gaseasca servici in p…a…Dupa mine pot sa moara si maine

Zi-mi ce ai pe suflet !

