Să ne înțelegem

Să ne înțelegem. Azi laptopul meu și-a dat într-un fel sau altul duhul. Hardu a crăpat de tot și nici eu nu-mi dau seama de unde a mai avut puterea de a prinde un ultim(cred) boot. Așa că am o scuză enormă pentru lipsa mea de pe blog. Vreau să știți așa :
1. Nu am banii necesari pentru un hard nou. Nimic, nada, nichto, nothing, niente sau cum mă-sa-n cur se mai zice. :))

2. Acum văd că merge, dar nu promit că o să meargă multă vreme. Tocmai de aia am instalat cât mai puține, mi-am dezactivat automatic updates, am făcut un defragmentare, nu știu nici eu, dar am zis că poate așa o să mai trag de timp.

3. În viitorul apropiat s-ar putea să nu mai postez regulat cu 4+ posturi pe zi. Tocmai de aia, am să scriu niște articole zilele astea pentru campaniile în care sunt implicat, că alea sunt cele mai importante.

4. De Crăciun s-ar putea să stau cu cablu de net băgat la calorifer și să folosesc fereastra pe post de display.

5. Dacă nu apare o minune din ceruri de la doamne doamne sau scaraosky, atunci rămân în pom. Încă sper. Dar vorba aia, speri speri, dar pe sper** ta :))))).

Ne-am înțeles? Da? Nu?

P**** mă-sii de hard, răgălie făcută pe vapor!

One comment

  1. […] tine cu noi, vom dona premiul lui AndreiAmon.ro, participant si finalist la SuperBlog 2011, caruia i s-a stricat hard-ul de laptop in decembrie. Indiferent ca a gasit sau nu o solutie intre timp, noi tot i-l vom […]

Zi-mi ce ai pe suflet !

