Cum ațipeam eu…

M-am pus la somn aseară pe undeva pe la ora 3, cu capu flenderi și o stare de spart pereții, tot cu capul :). Am dormit ca un iepure…

Și continuăm.

Mi-am făcut dimineață bagajele și am plecat la ocazie. Oprește unu nene și plec la drum. Vă dați seama că eram rupt în gură de somn(ca și acum de fel) și m-am făcut repede comod.

Cum moțăiam eu acolo, mi-am adus aminte de o fază din clasa a 10, o fază penală.

Eram la ora de fizica. Eu cu paraschiva(user Cristi, care mai da comentarii pe blog) stăteam în ultima bancă. Profa avea ciudă pe noi, că făcusem de rușine liceul prin oraș cu evadarea noastră din OneștiTraz. Fiind și directoare, ea făcea pe dura – îi ieșea la nebunie :)). Și cum ne hlizeam noi în spate…

Profa : Aparaschivei, te invit la tablă. Te rog, murim de nerăbdare să aflăm legile circuitelor electrice.

Se ridică Cristi și se duce la tablă. Să nu care cumva să credeți că el chiar știa una din minunatele legi ale circuitelor electrice. Eu în spate râdeam de el, că doar na ;)).

Profa : Domnu Gondoș? Ce supriză plăcută. Să înțeleg că nu ai stare și tu ai habar de legile astea. Hai te rog la tablă să-l ajuți pe domnu Aparaschivei, care mai are nevoie de puțin ajutor. Știe el ceva, dar se încurcă la început.

Eu mă ridic cu un zâmbet de ăla cât neamu lu’ Ion și mă duc la tablă/

Profa : Gondoș, legea lui Ohm o cunoști?

Eu : mda….

Profa : Ascult.

Și stăteam eu și iar stăteam. Nu știam despre ce e vorba, nu știam de unde să încep, unde să termin și mai ales – ce naiba era aia. Și am dat cu mucii în fasole în modul cel mai penal – asta ne-a costat crunt pe amândoi.

Eu : Legea lui Ohm, enunțul legii lui Ohm….. Eu sunt om cu tine, tu ești om cu mine…. se pune?

Toată clasa era pe jos, alte cioburi de oale sparte care habar n-aveau.

Profa :  Așa deci. Mergeți la loc amândoi, 2!

Big deal :)).

Revenim la faza de dimineață. Când mi-am adus aminte de faza asta, așa cum eram pe jumate adormit, am început să râd cu volum ridicat prin mașină fără să-mi dau seama unde eram. Se uită șoferul la mine și mă întreabă nedumerit.

Șoferul : Ce e așa amuzant? Ce s-a întâmplat?

Mă uit la el speriat, mă uit la bornele kilometrice, mă trezesc din amarul vis și…

Eu : Nene, mă scuzi, dar sunt foarte obosit și mi-am adus aminte de o faza mai veche. Știu ce se spune despre ăștia care râd singuri când își aduc aminte, dar măcar am o scuză :)).

Șoferul(râzând) : stai liniștit, așa mai pățesc și eu. Hai să-ți povestesc una bună…..

A început el acolo să-mi zică, eu tot nu prea înțelegeam.

One comment

  1. =)) eu nu mai tineam minte…oricum la ore dak nu radeam…dormeam…rau bateai tu la tobe:)))

Zi-mi ce ai pe suflet !

