Weekend review

Păi să vedem ce am făcut noi weekendul acesta. Am vrut să dorm puțin apoi să scriu ceva despre weekendul care tocmai s-a terminat, dar n-am avut nici o șansă. M-am luat la trântă din prima cu un pachet de țigări și o cană generoasă se cafea tare(ce bună am făcut-o, de-ți bați pruncii și femeia).

Am avut noroc că laptopul încă n-a cedat. Observ că merge interesant, nu mă freacă cu erori și cred că e de la updates. Le-am dezactivat imediat ce am instalat driverele. Un plus pentru asta.

Sâmbătă am avut repetiții la cor, am cântat, m-am simțit bine. Pe urmă am fost pe la Tg Ocna să vedem cum au decorat orașul…. foarte frumos, sincer, superb. La noi n-o să fie ever așa ceva… pentru că la noi inclusiv bradul din fața primăriei e strâmb :)). Ne-am plimbat puțin, am mâncat ceva și am revenit la Onești. Stați liniștiți, a urmat o seara cruntă cu o ceartă demnă de filmele cu Laurel și Hardy. Până la urmă totul s-a terminat cu bine. Un plus pentru asta.

Duminică am ieșit de dimineață la o cafea meseriașă cu Denisa și am pus la punct anumite lucruri care ne priveau cu mult interes. Pe urmă am făcut afaceri cu un fraier deștept, care după ce că mi-a oferit pe produse jumate din suma cerută, după ce a bătut palma cu mine și a zis că e mulțumit, m-a sunat la câteva ore să-mi zică să mă duc să-i dau banii înapoi, că nu mai vrea produsul. Totul mi se pare interesant, atâta timp cât s-a bătut palma pentru așa ceva și am plecat amândoi mulțumiți. Și mai interesantă e faza că eu nu am făcut gură și am acceptat suma oferită de el, cu mulțumirea că își lua revanșa cu altă ocazie. Să nu credeți cumva că eu am încercat cumva să-i dau țeapă cu ceva sau ca produsele să fie în stare proastă. Și având în vedere că eu am foat păgubitul, nu înțeleg unde arde. Dar eu am fost mulțumit, am luat niște bani de care chiar aveam nevoie să plătesc niște lucruri – știți și voi, când e așa, le dai cu orice preț, măcar să te scoți din “găuri”. Și a văzut el că eu nu am nici un fel de interes să-i dau ceva înapoi, a început să mă amenințe :)).

Stați liniștiți, nu am fost atât de idiot să-i dau banii înapoi. A bătut palma, mă doare în cur mai ales că mai era și cineva acolo de față care nu a avut nimic de reproșat.

Motivul lui a fost că el cică nu-și scoate banii pe produsele alea. Îi dau eu la jumate de preț și tot el face gargară? :)) Foarte amuzant.:)

Cam atât, restu e istorie :).

2 comments

  1. Faci ilegalitati!

    1. pune-mi catusele:)))

Zi-mi ce ai pe suflet !

