Unde poți să bei o cafea în Onești?

Un clasament făcut de mine pentru localurile din Onești unde poți bea liniștit o cafea și nu numai. Am să pun și locurile unde se poate mânca bine pe bani puțini.

1. Cafeneaua de la Cantemir. Probabil cel mai cald personal din orașul ăsta. Practic poți sta la cafea timp de 2 ore fără nici un fel de problemă. Cafeaua e genială – asta e sigur.

2. Cafeneaua Literară : Aici nu am fost, poate și din motivul că nu se poate fuma decât la fumoar. Eu nu beau cafea fără țigară, tocmai de aia nu m-a ținut să mă duc acolo. Dar am auzit că e frumos, foarte frumos chiar, prețuri foarte bune pentru o cafenea cu o temă de gen.

3. Butucul de Vie (Zahana). Aici îmi beau de multe ori cafeaua, că e mai aproape de mine și nu trebuie să străbat un oraș întreg pentu o cafea(deși pentru o cafea bună, alergi 20 de km 🙂 ). Cafeaua de la Zahana e foarte bună. De mâncat, poți mânca foarte frumos aici. Mâncarea e bună și nu trebuie să scoți din buzunar nșpe lei pentru un meniu. Aici cu 16 lei mănânci ciorbă, friptură +, bei o bere, mânci și o prăjitură.

4. La Conac. Prețurile sunt acceptabile. 4 lei cafeaua, e acceptabil, mâncarea e foarte  foarte bună. Dai undeva la 2-3 în plus față de alte restaurante, dar mâncarea e extraordinară. Ce îmi place la cafeaua de la Conac, e simplul fapt că îți dă linguriță de aia foarte mică pe farfuriuță. Te unge la suflet :D. App : încercați salata Bulgărească de La Conac –  e meseriașă.

5. Trattoria della citta. Hehe, nu vreau să credeți că merită locul 5. Nu nu, merită locul 1 cu felicitări. Nu mă leg de cafea, că nu am băut cafea în locul ăsta. Dar la capitolul mâncare, servire, ospătărie, au nota 10+ din partea mea. Am mâncat foarte bine la acest restaurant, iar ospătarii te tratează extraordinar de frumos. O chestie frumoasă care m-a atins undeva sus, a fost atunci când ne-am așezat la masă, ospătărița și-a dat seama că nu era doar o ieșire simplă, ci una cu doi îndrăgostiți până peste cap. A aprins lumănări, ne-a tratat foarte frumos, vroia ca totul să fie perfect pentru amândoi. Nota 20+!

6. Trottoir Grill. Aici nu am mâncat. În schimb pot avea un plus mare pentru ei. Au ceaiul ăla negru cu lapte, pe care îl beau de 3 ani acolo când mi-e poftă de ceai negru. Aici ieșeam cu Sabinuța înainte să plece și nu plecam decât după două cești de ceai și jumate de pachet fumat :)). Altceva nu am încercat, sry! Sucurile și berea nu se pun, deși au prețuri bune.

7. La Michelle : Aici au cafea bună. În rest nimic interesant, cu părere de rău o spun. Meniul este în italiană, e un mare minus sincer. Mâncarea, gustările au prețuri destul de mari. Nu mă dau trăgăci pe fese, dar pot mânca la jumate de preț în altă parte, exact același produs. Și nu sunt eu miliardaru Gigi să arunc banii în stânga și-n dreapta.

8. Seasons(pizzerie) : Aici nu am călcat. Am auzit că e fain iar servirea e foarte bună. Mi s-a recomandat pizza. Acum na, când oi ajunge și pe acolo voi scrie aici pe blog. Până atunci însă, mă voi mulțumi doar cu trecutul de zi cu zi prin față la Seasons.

 9. Ultimul loc. Cherry! Nu-mi place servirea, o nimeresc ei cu mâncarea bună și pizza la fel de bună. Servirea e penală. Adică tu ca patron anagajezi niște femeie care efectiv nu au nici o treabă cu servirea, dacă le ceri ceva ele nu înțeleg și stai destul pentru un produs oarecare. Sryy Cherry!

10. Aici puneți voi!

10 comments

  1. mai exista Zahanaua? 😀

  2. Tonomatele de cafea :> .

    1. Sincer…am baut cafea mai proasta in localuri faine decat cea de la tonomatele de Nescafe…

  3. Unde e Cherry ?

    1. Sus la brașov 😉

  4. stii povestea sotilor care au infiintat cafeneaua literara si mai ales de ce?

    1. Nu. Care e povestea lor?

  5. Adevarul ca asa este! In ziua de azi nu te mai respecta nimeni si nici nu te mai serveste corespunzător! La cherry e jale cu servirea nici măcar nu iti aduce la masa!la conac șeful e mai de treaba in rest angajații aceștia sunt praf…la roata la fel….numai persoane nerespectoase si mai au pretenții la consumatii.era sa uit la barul de pe strada mercur niște angajate care nu au nici o treaba cu servirea… Si in plus nu mai zis…dezgustatoare…

  6. RESTAURANTUL LA CONAC DIN ONESTI,JUDETUL BACAU ARE NISTE ANGAJATI PENIBILI..NU STIE SA SERVEASCA CLIENTUL SI SE MAI UITA SI URAT SI LUNG…SI MAI ALES DACA NU LE DAI UN BACCSIS ITI FAC TOT FELUL DE FATADE…

Zi-mi ce ai pe suflet !

