Eu de azi protestez!

Da! De azi încep să protestez. Deși știu că nu voi avea cine știe ce susținători pentru că pe tineretul din ziua de azi nu-l mai interesează ce se petrece în scumpa noastră țărișoară.

Eh și am să încerc să atrag cât mai mulți susținători. Împotriva cui protestez?

Împotriva guvernului și sistemului românesc care e bolnav și plin de măgari.

Unde vreau să ajung?

Eu vreau multe dar știu că nu se poate. De ce nu se poate? Pentru că românul este obișnuit să tacă și să se retragă. Să-și bată joc alții de el.

Dar în fine. Eu vreau demisia fiecărui individ care ocupă o funcție în conducerea acestui stat. Am să protestez pașnic și cu puțin noroc voi avea parte și de puțină publicitate. Mă declar împotriva acestui sistem, împotriva acestor hoți care nu cunosc mila.

Știu că e amuzant pentru unii din voi ce fac eu aici, dar măcar o fac. E o formă publică de protest.

Plecați de la conducere și luați-vă cu voi toți cățelușii. Plecați și nu vă mai întoarceți. Nu ați făcut nimic decât să distrugeți neamul, valorile și cultura românească.

*Nu mă aștept să am cine știe ce succes cu această formă de protest… Mai e mult până departe. Râdeți de mine, faceți asta – dar defapt cu asta vă acceptați traiul. O duceți bine? Foarte bine, eu nu! Și sunt sigur că dacă cumva mâine s-ar începe o revoltă, voi toți ați sta acasă(deși vă plângeți că e greu).

Trăiască România!

P.S. Dacă ești susținător, comentează mai jos. Am să mai scriu astfel de posturi, pe care le voi posta pe site-uri mai mari… și poate așa, ne vom face auziți.

3 comments

  1. Sunt perfect de acord cu tine!!!Te sustin in prostest. Ceea ce se intampla nu e normal…De fapt, de la o vreme nici nu stiu ce e acela normal intr-un stat.

  2. alaturi de tine in razboiul asta imposibil de castigat;) pentru ca oricine ar fura in locul lor…si e de inteles pt k toti is saraci si vor vila la munte sau la mare…

  3. Aprob initiativa guvernului andreiamon.ro de a schimba structura si componenta actuala a parlamentului si guvernului roman ! :))

Zi-mi ce ai pe suflet !

