Nu avem farmacii non stop în Onești

Mi se pare strigător la cer.

Într-un oraș, pardon municipiu cu 60.000 locuitori nu există o farmacie deschisă non stop.

Te doare ceva? Mori? Ai nevoie de insulină urgent? Te doare măseaua, iar în casă nu ai un calmant? Te-ai iradiat cu Uraniu 235 atunci când făceai groapă să găsești comoara lu bunicu? Îți curg ochii din cap? Vrei să te droghezi cu Pdp-uri?

Nu contează, nimănui nu-i pasă!

Nebuloasa de pe valea Trotușului nu-ți oferă condiții optime de trai după ora 22.00.

Ai nevoie de ceva? Du-te la urgențe, la scârbele alea de doctori care se uită la tine gen : Ce căcat mai vrei și tu? Nu vezi că-mi savuram ciocolata caldă?

Așa am pățit eu in 2009, când am zburat la urgențe cu gâtul, care nu mă mai ajuta deloc. Când o văzut că nu arunc ceva, m-o internat la contagioase. În salon stăteam cu unu bolnav de ciroză și unu cu TBC. După 2-3 zile, ăla de TBC mă întreabă :

– În ce stadiu ești?

– Adică?

– Păi nu ai TBC?

– Cum adică domnule? Eu am probleme cu gâtul.

– Păi ce cauți aici?

Vă imaginați că am rămas șocat, de a trebuit să-mi trag două palme să mă trezesc.

M-am dus acasă după 4-5 zile. Când mi s-a făcut externarea, asistenta mi-a scos branula. A tras tare de m-a epilat fără să plătesc :)). Reacția asistentei a fost cât se poate de interesantă.

– haha, uite Magda, l-am epilat pe ăsta fără să-mi plătească.

Îmi făcuse o brățara meseriașă pe mână. Apoi când doctorul mi-a semnat externarea, a stat și a așteptat să-i dau ceva. Dar de unde naiba să-i dau? I-am zis o zi bună și am plecat.

Numai că la 2-3 săptămâni m-am întors. Tot problemă cu gâtul. Și m-a văzut doctorul, s-a uitat la mine, a râs și….

– Magda, dă-i și intramusculare!

Când am auzit de intramusculare, am înlemnit. Am crezut că-mi cade ceva în cap. Doctorul știa că nu suport intramuscularele, dar nu i-am plătit nimic la prima externare și acum trebuia să mă chinuie. Am scăpat de ele, stați chill, prin metode numai de mine știute :)).

Așa că revenim. De ce nu avem și noi o farmacie non stop în onești?

3 comments

  1. Ce 60.000 de oameni .. Ultimul recensamant a aratat ca mai suntem aprox 40.000 onesteni, ceea ce nu ma mira …

    1. tot căcatul ăla e. 40.000 sau 60.000, tot nu avem farmacii non stop

      1. Farmaciile ca farmaciile, ca te poti aproviziona cu saci de pastile si cam asta a fost :)) .. Da ce zici cand omu’ moare in casa si nu se poate duce la medicul de familie decat dupa ce i se face programare si mai asteapta o zi doua pana sa fie consultat … Dar na, tacem si inghitim..

Zi-mi ce ai pe suflet !

