Și eu vreau cadouri

Chiar dacă am crescut și nu mai sunt în atenția rudelor sau a oamenilor mai mari ca mine, care cândva îmi făceau cadouri mișto.

Serios, încă am suflet de copil. :))

Așa că vreau și eu de Crăciun niște cadouri. Un fursec, o ciocolată, o atenție – doar ce naiba, hai că merit. Măcar așa ca mulțumire că am scris pe blogul ăsta toate tâmpeniile existente din viața de zi cu zi.

Și lăsăm mașini, conturi bancare și vouchere.

Vreau și eu un cadou :)).

P.S. Aveți de ales în mod special dintre : camere foto/video, un telefon(mă chinui de 3 ani cu același samsung, care nu o mai duce deloc), cafea bună, notebook, tablete(măcar una chinezească la 100 euro).

🙂

Zi-mi ce ai pe suflet !

