Încă un post despre instrumentiști

Pur și simplu am ajuns să iubesc instrumentiștii cu fițe. Nu-mi dau seama cum, dar am ajuns să o fac. Mă amuz când văd astfel de orătănii făcând pe interesanții.

Modelul e următorul.

Mă numesc Vasile Florida și am 15 ani. În urmă cu câteva luni mi-am cumpărat un instrument muzical că am văzut că e la modă să cânți la ceva. Ce anume mi-am cumpărat? Mi-am cumpărat o chitară, că l-am văzut pe Ionel din Stalingrad că are un super succes la fete. Nu am înțeles niciodată cum Ionel ieșea cu chitara în spate, făcea câteva ture de stradă și numai cât bătea din palme, în câteva minute o mână de gagici erau scai după el.

Apoi i-am aflat secretul. Mi-am cumpărat o chitara și am învățat un cântecel de dragoste, chiar dacă mie nu-mi place iar dragostea nu e punctul meu forte. Dar am încercat, trebuia să mă scot din anonimat. Rezultatele au fost pe măsură… doar după câteva zile. Am cunoscut o fată copchilă de 12-13 ani – știam că mă iubește, se uita cu niște ochi la mine și îi vedeam sclipirea. Era fenomenală.

După ce am văzut că am succes, m-am gândit să trec mai departe. Prietena mea mă iubea râdea de mine și mă împingea de la spate mă amenința să-mi fac trupă că se desparte de mine dacă nu-mi fac trupă. Am luat toată treaba în serios, o doream pe vecie. Știam că e aleasa și trebuia să fac totul pentru ea.

Mi-am găsit trupă după câteva zile. Defapt eu am făcut trupa :), eu am fost cel care a venit cu ideile, iar prietenii mei m-au susținut.

Și ne-am pus pe treabă. Totul mergea brici, totul era atât de frumos. Muzica curgea lin, suna atât de bine, exact ca un șantier plin de bocănituri cor de îngerași cântând colinde.

Problema a intervenit atunci când o altă trupă a cerut să împărțim sala de repetiții. De ce a fost o problemă? Pentru că membrii trupei erau mai mari ca noi și aveau fițe. Se dădeau interesanți, stăteau peste program iar noi nu mai aveam timp de nimic. Nu aveam timp de muzică – muzica noastră trebuia cântată.

Și atât de impertinenți și fraieri au fost, că atunci când le-am spus ceva au început să râdă. Au început să facă fițe că ei sunt mai buni, că ei au avut concerte pe nu știu unde. Și ce dacă au avut concerte? Noi eram mai buni și asta s-a văzut atunci când la un spectacol local, toți prietenii mei au aplaudat și au acoperit toată sala.

*Post adresat unor copilași cu fițe de mari vedete. Exemplul este general, nu face referire la unu care se dă șmecher că știe, iar când e vorba să cânte ceva mai dificil, aruncă repede dumă că nu e genul lui =))

Zi-mi ce ai pe suflet !

