Nu există perfecțiune

Mi-a plăcut tot timpul să fac lucrurile cu cap și să realizez multe cu puține resurse. De multe ori a ieșit, poate de mai multe ori am căzut în baltă.

Și tot în acest timp am încercat să văd ce înseamnă perfecțiune, să mă pot bucura de acel ceva ce nu duce lipsa de nimic. Uneori m-am mințit singur, am crezut că am găsit acea perfecțiune și m-am bucurat orbește. Iar după un timp, m-am izbit cu fața de realitate, o realitate extrem de crudă.

Acum, după un timp, am ajuns să înțeleg că perfecțiunea nu există, iar ceea ce numim noi perfecțiune e defapt ceea ce vrem noi să fie perfect. De exemplu, o casă sărăcăcioasă. E urâtă, nu te atrage cu nimic, dar sunt unii care o consideră perfectă, care s-ar bucura de acel loc sărăcăcios.

Azi am pierdut un război, dar mă ridic, ușor și o fac.

Zi-mi ce ai pe suflet !

