Ea are 16 și gândește

Citeam ultimul post al unei fete care are undeva la 15-16 ani și am dat de fraza asta :

“Și dragele mele, nu fiți curve. Dacă ieșiți dintr-o relație, nu vă culcați nici măcar în prima LUNĂ cu noul prieten. Pentru că s-ar putea să pățiți exact ca înainte.”

 Articolul integral îl găsiți aici.

Întrebările mele : Cum de un copil de 15-16 ani, poate să gândească așa, iar altele sunt atât de curve? Cum de unele de vârsta ei și-o trag cu cine apucă iar ea gândește astfel? Și nu în cele din urmă… exact ce a zis ea în fraza de mai sus : Oare ce gândesc unele care după o relație lungă, își fac de cap cu cine apucă?

Nu fac referire la nimeni, dar sunt atâtea și atâtea cazuri… și e cam crunt. Handicapații care vor arunca cu roșii la acest post, sunt niște handicapați și nimic mai mult.

În fine, sunt oameni și oameni… dar păcat de unele că își fac reputație proastă de mici.

După 18 ani dragele mele, puteți să faceți și sex în cosmos și de câte ori doriți… dar de ce să-ți fuți viața de mică și să te vadă toți ca pe o curvă?

Zi-mi ce ai pe suflet !

