Nu-mi place X-factor, nici Vocea României

Eu sunt împotriva la orice emisiune tâmpită de pe sticlă.

Voi veți spune că emisiunile de mai sus nu sunt tămpite – problema voastră.

Singura emisiune la care m-am uitat a fost Dansez pentru tine, din sezonul 2009, atunci când a participat Ștefan Bamboi. De ce am făcut asta? Pentru că Ștefan e vecin (era) cu mine și am fost în școală cu el, simplu. Nu mi-au plăcut emisiunile de gen, dat fiind că imediat ce s-a terminat sezonul cu Ștefan, nu am mai urmărit următoarele sezoane. Așa a fost și cu Românii au talent, o emisiune care nu m-a fascinat cu absolut nimic. M-am uitat, recunosc la câteva episoade, alea din timpul preselecțiilor când a cântat un oneștean de-al nostru. Ăla a cântat și la crâșma unde ne țineam noi într-o seara cântarea.

Acum cu aceste două noi emisiuni, una mai nașpa ca alta, parcă mă apucă groaza. Nu pot să urmăresc așa ceva. Nu pot să urmăresc dramă artificială, hohote lacrimi și alte porcării, toate fiind desigur un adevărat teatru. Așa dă bine la public. Urmăresc discuții pe forumuri despre celebrele voci de la ambele emisiuni, fraieri care se bat cu pumnul în piept și țin partea uneia din voci. Băi fraieri, da vă plătesc respectivii să faceți caz din așa ceva?

Am mai zis și o mai zic : Asta le ține românilor de foame. Problema altora, traiul altora, astea sunt cele care fie foamete, fie război, țin de păpică idioților.

Din partea mea uitați-vă la ce vreți, da nu faceți caz din asta. Nu fiți mai proști decât cei de la tv.

Și serios acuma…. cum aș putea să-l urmăresc pe domnu Brenciu, când eu nu-i suport fața?

3 comments

  1. Nici eu nu-l supor pe Brenciu

  2. suport*

  3. Şi dacă am să merg eu la Vocea României şi am să intru în echipa lu Brenciu? Te-ai uita? :))
    Ştiu că nu:))

Zi-mi ce ai pe suflet !

