Iarna a luat pe nepregătite

Iarna a luat pe nepregătite șoferii și autoritățile. Ăsta e titlul mare vizibil pe toate canalele de știri.

Nu știu la ce se gândeau unii dar explicația e cât se poate de logică, cel puțin așa cred eu.

E decembrie, e normal să ningă. Dar nu ați fi vrut să fie caniculă. De unde nepregătite? Adică tu vezi că teoretic în calendar e decembrie, iar tu probabil te aștepți la caniculă? Nu am să înțeleg niciodată idioțenia unora de a face reportaje tâmpite… defapt au un sâmbure de adevăr. Unii șoferi sunt idioți duși la extreme. Pleacă la drum ca și cum ar pleca vara pe litoral. E decembrie, vremea te poate pune la încercare.

Autoritățile desigur, sunt incapabile să gândească. La prima ninsoare totul se blochează. Nema utilaje, nema nisip, nema nimic. Nu vă faceți griji, plătiți a proști bani primăriei. Așa cum ei îți dau penalizare că nu plătești la timp, așa ar trebui și voi să mergeți cu lopețile să le spargeți capetele, exact atunci când la prima zăpadă se face haos iar ei țin utilajele în garaj, vezi doamne nu se așteptau la zăpadă(probabil așteptau soare, 30 de grade).

Eu nu pot înțelege, îmi pare rău… nu mă duce mintea.

Zi-mi ce ai pe suflet !

