Noi și ei

Am avut puțină treabă în oraș azi, iar când mă întorceam spre casă am trecut pe lângă un grup de copilași deabia ieșiți de la școală.

În primă fază am zâmbit la auzul unui colind ce îl cântau ei cu dor. Dar am rămas practic șocat în momentul în care am auzit asta.

“- Când covata au făcut, dildouț o și venit și un pizdeț a oferit.”

Mie mi-e rușine de crăp.

Dacă ei la vârsta de 10 ani fac asta, apoi tare frică o să-mi fie pentru copilașii mei atunci când o să-i am, că dacă vor umbla cu draci de ăștia atunci toate o să fie extrem de bune(pe naiba).

Rușine părinților!

*Vă mai aduceți aminte cum eram noi? Vă mai aduceți aminte când am colindat pe o bancă în parc, și aveam doar câțiva anișori iar o doamnă care venea de la cumpărături ne-a dat prăjituri?

Ăia eram noi…. dar voi?

Zi-mi ce ai pe suflet !

