Am primit un cadou frumos

Am primit aseară un cadou foarte frumos. De la cine? Dar oare de la cine?

M-a nimerit, nu știu cum să vă spun dar mi-a făcut un cadou superb. Pe lângă faptul că i-am spus că nu vreau absolut nimic ci doar o vreau lângă mine, ea mi-a cumpărat ceva frumos.

Păi de acuma am să mă trezesc dimineață cu o imagine superbă iar… cafeaua am să mi-o beau tot cu gândul la ea. Nu vă zic ce. dați-vă voi singuri seama.

Întrebare : Voi ce ați primit până acum?

Zi-mi ce ai pe suflet !

