Cafeneaua Literară din Onești

Am ajuns în sfârșit și pe la Cafeneaua Literară, unde chiar nu credeam că voi ajunge prea curând. Le-am tot promis că voi ajunge pe acolo sa beau și eu o cafea bună, sau o altă minunăție din cafea.

Era târziu și am zis că nu mai beau cafea că îmi cedează ceva în mine.

Am ajuns cu Mișu iar în primă fază am crezut că nu e loc de fumători. Dar n-a fost problemă – au salon de fumători.

Nota 10 – design, muzică, amenajare.

Singura problemă, dar e o chestie destul de minoră. Spațiul de la fumători nu e foarte mare. Oricum nu contează asta.

Servirea : un fel de reprezentanți ai cometei pe pământ. Servire impecabilă, personal care zâmbește atunci când vine și cere comanda.

Servirea cafelei : se vede că e cafenea. Mișu și-a luat o Lavazza – sincer? Te trezea din morți. Cu tăvița au fost geniali😀.

Eu am băut o ciocolată caldă. Atât de faină era, ziceai că au topit atunci ciocolata.

Băi, eu v-o recomand. Așa în prag de Crăciun puteți să trageți o fugă, merită, e frumos😀.

*Știți ce ar merge acolo? Un concert acustic, un cafe, un ceva de gen😉.

Două vedete din Onești, adică eu respectiv Mișu, vă recomandă Cafeneaua Literară! (nu rădeți, faza cu vedetele mi-o venit aseară) :)).

P.S. Sărbători fericite!!!!!!

3 comments

  1. Vreau si eu sa merg acolo! M-ai facut curioasa:D

    1. poate mergem maine dimineata:D adika pe la 2

  2. oooŞ: eu pe la 5 pot:d

Zi-mi ce ai pe suflet !

