Pariu cu viața = Prostia prostiilor

Mă uitam duminică, în toată plictiseala mea acută, la tv și mă jucam prin programe. Era ceva foarte foarte nou pentru mine – n-am mai făcut asta de multă vreme. Și am ajuns la protv unde se difuza drăcia asta de Pariu cu Viața.

Până să mă apuc să-mi bag și să-mi scot, o să bag o întrebare.

Ce căcat vă place atât de mult la acest serial?

Pe lângă faptul că nu-mi plac filmele muzicale și pe lângă că mă apucă drăcia la filmele românești, ăia au noroc că știu să cânte. Că au voci și dinalea și îi mai scoate ceva afară. Ca actori? Praf și pulbere. Niște papițoi care habar n-au să joace teatru, sunt atât de artificiali. Că rolul cere să fie nu știu cum – da înțeleg asta. Dar poți să ai naturalețe și să joci teatru.

Și am râs, da am râs crunt. Nu-mi venea să cred ce văd eu la tv în ziua de azi. Deschid televizorul din an în paști și atunci au ăștia ceva cu mine de difuzează numai porcării.

Cei mai penibili mi s-au părut : Ăla care face pe șmecherul, cocalarul/struțul no. 1. Ăla e model de bucureștean beșit – scuzați. Așa e rolul, sau nu e așa, el e atât de penibil – nu știu cum un om normal poate să accepte un rol care nu-l prinde. Sunt atâția actori care și-au făcut treaba atât de bine doar într-o ipostază, în rest n-au mai prins.

Bubu parcă – ăla mi se pare extrem de penibil. Cu pleata lui de rockeraș feroce, cu tobele în mână, bla bla bla, joacă un rol atât de prost. Rămâi frățică la tobe și fă tu ce ai de făcut, nu te mai freca prin seriale de gen – nu ai vocație. Sau joacă un rol de gen : Omul mut sau Omul invizibil.

Și mai era pe acolo o pițipoancă care m-a scârbit, ca toate pițipoancele de gen.

Lăsați dracu prostiile de la tv și mergeți undeva, e mai bine și mai faceți ceva util.

* Atenție. Explicații pentru proști. 

Nu mă leg de talentul lor muzical. Unele piese, dacă nu toate, chiar sună foarte bine pentru cei care ascultă muzică de gen. Au ajuns acolo că au avut voce – nu neg asta. Dar actorie praf, ideea serialului praf.

2 comments

  1. Praf am zis ! :))

  2. Asta nu-i nimic Amonelu…sa le auzi pe fetele de la mine din clasa cum il adora pe acel “Andrei” :)) Am sa te invit intr-o zi in clasa si am sa te las cu cele 23 de fete:))

Zi-mi ce ai pe suflet !

