Sony Ericsson P990i – Un pic de ajutor?

Mi-am luat zilele trecute un telefon Sony Ericsson P990i, asta deoarece aveam nevoie de un telefon mai interesant, să pot face blogging și din mers. Nu l-am luat nou, e una din puținele mele excepții în legătură cu achiziționarea de produse.

Bun. Telefonul merge foarte bine, îmi place la nebunie. Are qwerty, touch și type. E 3g, are symbian și multe alte treburi de astea mai vechi – să nu credeți că e nu știu ce fel de apariție nouă. Dar cum ziceam, aveam nevoie de un telefon nou, care să-mi asigure anumite funcții, mai ales că Samsungul c3050 nu numai că era limitat, dar mai și a început să-și dea duhul destul de urât(pocneală, izbeală, canal, apă) – recunosc, s-a descurcat exemplar după câte a pătimit(poate mai mergea dacă se avea grijă de el).

Revenim la noul telefon.

Bag cablul de date în el apoi legătură la laptop. Se încarcă, deci îl recunoaște. Toată problema apare atunci când vreau să intru în el de pe laptop. Întâi zice că îl recunoaște și să aștept să-și facă niște update-uri. După asta, zice că nu-i găsește modelul.

Aș vrea și eu să-l resoftez, să-l buchisesc, să văd ce poate.

Aștept păreri, aștept puțin ajutor. Hai că rămân dator.

P.S. Am încercat S.E. PC Suite și tot degeaba. Am văzut pe niște forumuri ceva ca să mă uit la porturi și dau update-uri.

Un pic de ajutor?

Zi-mi ce ai pe suflet !

