Din lipsa mea de modestie

Am avut o problemă destul de nasoală în trecut. O problemă vis a vis de mine, o problemă vis a vis de felul cum arăt.

Tot timpul am crezut în trecut că sunt o persoană urâtă, că nu am eu acel ceva pe care îl au unii. Dar trecut vremea, m-am mai maturizat, am dat de unele lucruri care mi-au demonstrat contrariul la ce credeam eu.

Acum dacă stau și îmi aduc aminte, încep să râd ca nebunul de felul în care gândeam atunci.

Nu sunt urât. Nici o frumusețe extraordinară nu sunt. Dar urât nu am cum să fiu. Și asta se vede. Din lipsa mea de modestie a ieșit un post prin care mă ridic în slăvi, să moară dușmanii mei :)).

Acum serios.

Am problemele mele(dacă se poate spune și așa), și să mă gândesc la felul cum arăt, prea puțin îmi pasă. Un lucru e sigur – am un zâmbet frumos.

Dacă aveți probleme vis a vis de cum arătați, stați calmi. Sunt unii mult mai urâți ca voi, mult mai nașpa ca voi. Sunteți frumoși așa cum sunteți.

*Sunt un băiat frumos cu o fată superbă lângă mine care îmi aduce aminte tot timpul că sunt ăl mai șmecher, reprezentantul cometei pe pământ și ăl mai tare ciumpalac din galaxie. Sâc!

9 comments

  1. Ultimul alineat e taree :))

    1. eternallnight · · Reply

      140% agree:D

  2. Oare o fi altii mai urati?
    Si da, ai un zambet de milioane:))

  3. Stiu ca acum zambesti cand citesti cometariile:)

  4. Hai pa , sti ca esti urat si acum faci scandal ? :)))
    >:D<

  5. HAHAHA TI-AI DAT SEAMA PREA TARZIU CA NU ESTI URAT…INTOTDEAUNA TE-AM VAZUT CA PE UN BAIAT FRUMOS…PUPICI
    PS: ADOR ZAMBETUL TAU
    DAR MAI ALES FELUL TAU DE A FI

    1. ms frumos 😀

Zi-mi ce ai pe suflet !

