Dan Gorun și postul lui penibil de televiziune online

Am avut un mic conflict cu acest “domn” acum ceva timp, drept urmare omul m-a blocat pe youtube. Din cauza asta vezi doamne, eu nu mai pot să-i dau commenturi pe profil. Perfect, n-am nevoie de astfel de privilegii.

Dar ieri m-am trezit cu un mesaj pe youtube, un mesaj care suna așa : La mulți ani bă boule!

Măi retardatule comunal. Ai 40+ de ani și faci gargară pe youtube? Te crezi buricul Oneștiului? Tu nu te uiți la tine cât de penibil ești?

Te caci atâta pe tine cu postul tău online de televiziune, cu reportaje filmate cu un samsung 2 megapixeli. Tu te uiți la reportajele tale după ce le scoți? Serios acuma? Tu te auzi?

Un reportaj marca Dan Gorun, sau ON TV sună cam așa :

Ăsta e la limita penibilului. Dar stați să vedeți spotul publicitar pentru Baby Star.

Băi penibililor!

Ce faceți voi acolo, e un fel de : hai să ne facem de căcat!

*Lucruri de astea numai în Onești găsești.

4 comments

  1. Penibil!

  2. Servicii ireproşabile? Haaaaa:))

  3. Jalnic !

  4. eternallnight · · Reply

    Cel mai cul loc din onesti. > made my day

Zi-mi ce ai pe suflet !

