Poșta Română – tot mai lent

Era o problemă prin anii în care umblam cu cei de la Poșta Română, mai exact aia cu mersul lent, cu servitul foarte lent și cu pretențiile de rigoare. De exemplu, dacă vroiai să trimiți un colet, dura destul până se făceau toate hârtiile. Dar nu din cauza că așa era treaba…. nu nu! Din cauza acelor doamne de la ghișeu care fac 10 lucruri și toate proaste. Se mișcau greu, mai vorbeau la telefon, se mai luau cu altă treabă, pe urmă apăreau la ghișeu și : – da, ce doriți?

Eh, și am lasat treaba cu Poșta Română baltă în urmă cu mulți ani.

Din nefericire, săptămâna asta am avut treabă la poștă. În primă fază s-a întâmplat miercuri, când am fost să ridic coletul trimis de cei de la SuperBlog[normal, premiul meu și diploma – La diplomă am să fac mâine poză și am să o postez(că acuma formatez bateria)]. Normal că doamnele respective aveau alte treburi de rezolvat și nu conta că în fața ghișeului eram cam 20 de persoane pe două rânduri – facturi și colete. Și am stat, am stat, am stat până a răsărit unul din mulțime și….

– Da doamnă, unii mai au și treabă. Chiar nu vedeți câți suntem aici?

La care doamna, cu un sictir jegos.

– NU vă convine, mergeți la oficiul poștal de la sfat.

Eu am început să râd. Nu mai era loc de altceva.

Am luat coletul după cam 45 de minute(am stat mai puțin la coadă cred).

Azi m-am întors iar la Poșta Română. De data asta să-mi scot bateria pe care o comandasem de pe net. Mi s-a părut mai oukey să nu plătesc un curier care cerea 40 de lei.

Same problem.

Iubita mea Poșta Română, eu de azi am terminat toată treabă cu tine. Să te duci tu să faci bișniță cu cine mă-ta-n cur vrei. Serviciile voastre sunt sub orice critică, personalul vostru rage de prostie iar cei care vă folosesc serviciile, turbează.

Mulțumesc!

2 comments

  1. Sa stii. Si ieri am stat jumatate de ora la coada ca sa ridic coletul si acea “doamna” bineinteles ca nu mi-a dat coletul ca nu aveam buletinul (imi stiam seria si cnp-ul ) si a mai tipat la mine . In fine, prefer sa dau 40 de lei pentru courier si sa stiu ca pachetul este in siguranta , ajunge repede si nu dureaza o ora pana ti-l da .

  2. eternallnight · · Reply

    eu nu am avut probleme cu posta romana… asta vara am comandat de pe okazii de vreo 4-5 ori si de fiecare data in 5 minute aveam coletul in mana…😕

Zi-mi ce ai pe suflet !

